loading...
foqolade
admin بازدید : 463 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

در این پست آموزشی در ادمه فیلم های آموزشی برنامه نویسی اینبار دانلود فیلم آموزشی ASP.NET MVC5 به زبان اصلی را به اشتراک گذاشته ایم. این فیلم آموزشی که محصولی از شرکت PluralSight است دارای مدت زمانی نزدیک به ۱۴ ساعت می باشد و ASP.NET MVC5 را بخوبی آموزش داده است.بطوری کلی می توان گفت ASP.NET MVC 5 تمام ویژگی و خصوصیاتهای جدید ASP.NET MVC  را پوشش می دهد و همچنین ویژگی های جدیدی را برای توسعه دهندگان وب در ویژوال استودیو ۲۰۱۳، از جمله WebApi 2، OWIN، Katana ، SignalR مطرح می کند. همچنین سرفصل های فیلم آموزشی ASP.NET MVC5 در ادامه مطلب موجود می باشد و می توانید مشاهده نمایید.

جهت دانلود فیلم آموزشی ASP.NET MVC5 به زبان اصلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 111 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

عرض سلام و خسته نباشید. در این پست از سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران در خدمتتون هستیم یا یک آموزش دیگر. همانطور که مشاهده می کنید در این پست دانلود فیلم آموزشی ساخت اپلیکیشن فریم ورک با ASP.NET MVC 5 را به اشتراک گذاشته ایم. کاربران برنامه نویس با تولید کتابخانه های نرم افزاری، بستری را فراهم می آورند که روند تولید و توسعه نرم افزارهای کاربردی را تسریع کند. این بستر Framework نامیده می شود و همانطور که از نام آن پیداست یک “قاب کاری” است که برنامه نویسان می توانند با بهره گیری از امکاناتی که در آن فراهم شده است به تولید و توسعه نرم افزار مورد نیاز خود بپردازند. این دوره آموزشی ساخت اپلیکیشن فریم ورک با ASP.NET MVC 5 محصول شرکت Pluralsight است و دارای مدت زمانی نزدیک به ۴ ساعت می باشد که در آن شما با نحوه طراحی و پیاده سازی یک فریمورک شخصی با استفاده از ASP.NET MVC 5 آشنا می شوید. همچنین سرفصل های این آموزش در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود فیلم آموزشی ساخت اپلیکیشن فریم ورک با ASP.NET MVC 5 به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 62 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

در ادامه آموزش های زبان اصلی در این مطلب قصد داریم فیلم آموزشی طراحی یک سایت سازگار با iPhone و iPod در ASP.NET را جهت دانلود قرار دهیم. این دوره آموزشی شما را با نحوه طراحی یک وب سایت سازگار با iPhone و iPod در ASP.NET بخوبی آشنا می کند. این دوره آموزشی محصول شرکت Pluralsight است و  تمام مباحث و نکته های مربوط به iPhone and iPod Touch Web Applications را بصورت کامل آموزش می دهد. مدت زمان این آموزش نزدیک به ۷ ساعت و همچنین سرفصل های آن د رادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود آموزش طراحی یک سایت سازگار با iPhone و iPod در ASP.NET به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 101 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم در ادامه فیلم های آموزشی سایت سورس باران، فیلم آموزشی ساخت یک تالار گفتگوی بسیار ساده با ASP.NET به زبان فارسی  را جهت دانلود قرار دهیم. این فیلم آموزشی بصورت مثال عملی می باشد و ساخت یک Forum ساده با استفاده از معماری سه لایه و به زبان سی شارپ را آموزش می دهد. مدت زمان این آموزش تقریبا ۱ ساعت می باشد و سورس پروژه نیز همراه این آموزش موجود است. امیدواریم که این مطلب مورد پسند کاربران عزیز سورس باران قرار گرفته باشد.

جهت دانلود فیلم آموزشی ساخت تالار گفتگو با ASP.NET به زبان فارسی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 88 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

با سلام. در این مطلب دانلود فیلم آموزشی کامل برنامه نویسی چند لایه به زبان فارسی را اشتراک گذاشته ایم. در برنامه نویسی چند لایه تمام برنامه به چندین بخش تقسیم می‌شود و هر بخش نیز کار خاصی را انجام می‌دهد.برنامه می‌تواند هر تعداد لایه داشته باشد ولی بیشتر برنامه‌ها سه لایه‌ی مجزا دارند که عبارت‌اند از :
Presentation Layer – لایه interface برنامه‌
Business Logic Layer – یا به اختصار = BLL :  اعتبارسنجی یا پردازش داده ها
Data Access Layer – یا به اختصار = DAL :  ذخیره و بازیابی داده ها از بانک اطلاعاتی

در این فیلم آموزشی برنامه نویسی چند لایه به زبان فارسی ، برنامه نویسی چند لایه بررسی شده و با یک مثال بصورت عملی آموزش داده شده است. این دوره آموزشی در ASP.NET تهیه شده است ولی می تواند برای برنامه نویسان تحت ویندوز نیز آموزش خوبی باشد. مدت زمان این آموزش نزدیک به ۲ ساعت می باشد و می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دانلود نمایید. همچنین توضیحات بیشتر در مورد برنامه نویسی چند لایه در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود فیلم آموزشی کامل برنامه نویسی چند لایه به زبان فارسی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 69 پنجشنبه 26 تیر 1393 نظرات (0)

عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستانو کاربران همیشگی سایت آموزش برنامه نویسی سورس باران. در این پست آموزشی فیلم آموزشی امنیت در ASP.NET 3.5 را جهت دانلود قرار داده ایم. این فیلم آموزشی ASP.NET 3.5 به زبان اصلی می باشد که ایمن سازی برنامه های کاربردی وب ASP.NET را بصورت کامل و بخوبی آموزش داده است. این فیلم آموزشی دارای مدت زمانی نزدیک به ۳ ساعت و محصول شرکت PluralSight می باشد. سرفصل های این مجموعه آموزشی ASP.NET 3.5 در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود فیلم آموزشی امنیت در ASP.NET 3.5 به ادامه مطلب مراجعه نمایید

تعداد صفحات : 4

درباره ما
تنها با پرداخت مبالغ زیر، میتوانید به طور کامل از امکانات سایت بهره ببرید قیمت : 3,000 تومان با تشکر از سایت xproje.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,245
  • بازدید ماه : 3,622
  • بازدید سال : 22,033
  • بازدید کلی : 109,081
  • کدهای اختصاصی