loading...
foqolade
admin بازدید : 142 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

وب سایت اسلامی. وب سایتی که در جهت ارائه خدمات به هیئت های مذهبی طراحی شده است.مدیران هیئت های مذهبی که هر کدام دارای کدی برای ورود به این سامانه هستند میتوانند از طریق این وب سایت سخران و مداح مورد نظر خود را رزرو نمایند.از جمله قابلیت های سایت این است که از تداخلات برنامه های مذهبی برای مداحان و سخران ها جلوگیری میکند.به عبارتی یک مداح در یک ساعت و یک شب نمیتواند در ۲ جا رزرو شده باشه.از جمله بخش های دیگر وب سایت بخش اخبار سایت است.

نکته ی مهم : نکته ی مهمی که در رابطه با پروژه های طراحی سایت و کلا زبان سی شارپ وجود دارد این است که این قبیل پروژه ها به دلیل گستردگی فایل ها و ساختار مجزا و چند بخشی کد عموما در هنگام اجرا بر روی سیستم های مختلف به مشکلاتی بر میخورند که بنده در طی چند سال سابقه کاری کاملا با این قبیل اخطار ها آشنا هستم.به عنوان یک راه حل کلی میتوان به تغییر در آدرس های فایل وب کانفیگ(web Config) اشاره کرد و همین طور بررسی نصب بودن IIS که عموما با این دو عمل مشکلات مرتفع میشود.

 


لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

admin بازدید : 64 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

این پروژه بسیار ساده و با زبان HTML طراحی شده است. البته HTML را نمیتوان جزو زبان های برنامه نویسی به شمار آورد ولی یک طراح خوب حتما باید به قوائد و نحوه کد نویسی آن کاملا مسلط باشد. این پروژه ساده شامل شش صفحه استاتیک است که مطالب آن پیرامون سخت افزار و قطعات کامپیوتری میباشد.

 


لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

admin بازدید : 68 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

پروژه برای شما دوستان اماده کردیم که بسیار سیستم جالبی هستش که در محیط ویژوال استیدو ۲۰۱۰ و به زبان ASP.NET طراحی و کد نویسی شده است این پروژه سیستم مدیریت پزشکان و بیماران هستش که قابلیت رزرو بیمار را نیز دارا میباشد این پروژه به همراه سورس کامل می باشد.امید وارم مفید باشه و استفاده کنید.

** درج اطلاعات پزشکان

** درج اطلاعات بیمار

** امکان رزرواسیون(جهت رزرو زمان ویزیت )

** امکان سیستم مدیریت(جهت تغییر رمز عبور)

** دارا بودن امکان نقشه سایت

 

توضیحات بیشتر در ادامه مطلب


لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

admin بازدید : 57 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

وب سایت خبرگزاری به زبان asp.net پروژه ای هستش که در حال حاضر با ان در خدمت شما هستیم وب سایت خبرگذاری کمی شاید تفاوت خاص خود را داشته باشد.راه اندازی یگ وبگاه خبری و به صورت کاملا اختصاصیو دلخواه شاید کمی ذوق بازدید کننده را نسبت به بازدید سایت شما بیشتر کند.وب سایت خبری شاید از نظر طراحی کمی متفاوت نسبت به دیگر وب سایت ها باشد دسته بندی در اخبار یکی از ارکان مهم در طراحی وب سایت خبری هستش.

پروژه ای که اماده دانلود شده است به همراه سورس کامل هستش که تمامی بخش های خبری را در بر میگرد هم میتونه پروژه تجاری باشد و هم میتواند پروژه پایانی و هم آموزشی.پروژه به زبان سی شارپ و asp.net طراحی شده است.دیتابیس پروژه SQl هستش که یکی از قابلیت های مهم این پروژه نیز هست.

سورس پروژه وب سایت خبری که با استفاده از بانک اطلاعاتی SQL نوشته شده است.امکانات پروژه :

مشاهده اخبار و درج نظر

صفحه ارتباط با ما

امکان مدیریت کامل سایت :درج مطلب جدید،ویرایش مشخصات،ثبت نام نویسنده جدید،مدیریت پیام ها،مدیریت مطالب(ویرایش/حذف)

 لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

admin بازدید : 62 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

سورس پروژه فروشگاه اینترنتی موبایل با ASP.NET و سی شارپ و با بانک اطلاعاتی SQL SERVER.این پروژه همراه با داکیومنت(توضیحات و راهنمای استفاده از برنامه) میباشد.

ابزارهای مورد نیاز برای اجرای پروژه:

۱- Visual Studio 2008 or 2005
2- .NetFramwork 2.0 or 3.5
3- SQL Server 2000
4- IIS6
لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید
admin بازدید : 64 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (0)

سورس پروژه از asp.net برای شما دوستان اماده کرده ایم که امید وارم مفید باشه این پروژه به VB.NET نوشته شده است پروژه خوبی هست یااین پروژه asp.net میتونه اموزش خوبی و یا اینکه پروژه پایانی باشه از دوست عزیزمون که این پروژه نوشتن تشکر ویژه داریم.خوب پروژه از چند بخش مختلفت تشکلیل شده مثل همون وبلگی هستش که بیشتر شما دارین و داخل مطلب میزارین مانند ابتدا صفحه لاگین ،صفحه ویرایش ،صفحه ارسال مطلب و مهم ترین صفحه اصلی هستش که مطلب رو نشون میده.درمورده دیتابیس هم و روش استفاد ازش توضیحشو پایین گذاشتم.پروژه به همراه سورس و دیتابیس SQL هستش…

شما در ASP.NET می توانید از هر زبان برنامه نویسی که با بدنه NET. سازگار باشد استفاده کنید. این زبانها عبارتند از Visual Basic.NET و #C و JScript.NET . این بدین معنی است که شما جهت نوشتن برنامه در ASP.NET نیاز به فراگیری زبان جدیدی ندارید و اگر یکی از زبانهای ویژوال بیسیک یا ++C یا جاوا را می دانید هم اکنون می توانید در ASP.NET برنامه بنویسید.از طرف دیگر تعدادی زبانهای دیگر توسط بعضی از شرکتهای فعال در این زمینه به مجموعه زبانهای استاندارد ASP.NET افزوده شده است. بعنوان مثال اگر مایل باشید حتی می توانید از PERL و COBOL هم در ASP.NET استفاده کنید.
امکانات سورس پروژه وبلاگ به زبان asp.net و vb.net

توضیحات مربوط به دیتابیس:

برای نصب بانک برنامه تو پوشه setup database فایل setup.bat رو اجرا کنید . اما اگه شما به مشکلی برخوردید یه پوشه data هست که فایل های دیتابیس توشه . sql server برید یک دیتابیس با نام weblog بسازید . بعد sql رو stop کنید و این فایل ها رو تو پوشه data در محل نصب sql server خودتون paste کنید.

 


لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

تعداد صفحات : 13

درباره ما
تنها با پرداخت مبالغ زیر، میتوانید به طور کامل از امکانات سایت بهره ببرید قیمت : 3,000 تومان با تشکر از سایت xproje.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,315
  • بازدید ماه : 3,692
  • بازدید سال : 22,103
  • بازدید کلی : 109,151
  • کدهای اختصاصی