loading...
foqolade
admin بازدید : 67 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

صنعت حفاری جالب ترین و هیجان انگیزترین فصل داستان نفت، این انرژی عظیم خدادادی می باشد. چرا که شرح تلاش سخت، بی امان و غرورانگیز انسان است که با سلاح دانش و تجربه با طبیعت بکر و سرسخت و نیروهای مرموز آن به مبارزه برمی خیزد تا برای ارتفاء زندگی انسانی به گنجینه های پنهان در دل زمین دست یابد.  بی جهت نیست که دکل حفاری سمبل صنعت نفت بوده و در آرم بیشتر سازمانها، شرکتهای نفتی و نیز کتب و مجلات مربوط به نفت دیده می شود.  انسان با ابزار خود، کوهستانها و صخره های آنرا که سمبل مقاومت و پایداریست خرد و ریز می-کند.  هر سنگی در اعماق زمین بمراتب سخت تر از سنگ خارا است و دندانه های برنده و فولادین مته های حفاری را می ساید و زایل می کند و از کار می اندازد.

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

admin بازدید : 189 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

در تمام ادوار زندگی، توجه به وضعیت آب و هوایی و شرایط مطلوب یکی از مهمترین مسائل زندگی روزمره بشر بوده است. امروزه نیز توجه به این امر مهم، باعث شده که با پیشرفت تکنولوژی و علم بشر برای دست یابی به شرایط مطلوب آب و هوایی و تهویه مناسب فضای درون منزل، محل کار، فضاهایی کارخانه ای و … تلاشهای گسترده ای صورت گرفته است. شرکتهای بزرگ و معتبر دنیا با بروز ترین امکانات خود در صدد طراحی و تولید پیشرفته ترین سیستمهای تهویه مطبوع برآمدند و در این امر نیز موفق بوده اند. سیستمهای تهویه مطبوع که امروزه در زندگی افراد کاملا جایگاه خود را پیدا کرده است، روز به روز در حال گسترش نیز می باشد.

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

 

 

 

admin بازدید : 63 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (1)

قرار است سردخانه‌ای در شهر نیشابور برای تامین ۳۵۰۰۰ نفر ساخته شود.

- در این سردخانه گوشت گاو، گوسفند و مرغ از اول تیرماه تا آخر شهریورماه برای مصرف ۲ روز اهالی، کشتار شده و وارد سردخانه می شود و پس از ۲۴ ساعت نگهداری در اتاق پیش سرد کن، مصرف روز بعد به بازار عرضه می گردد و بقیه گوشت ها به اتاق انجماد سریع روانه می شود. گوشت های منجمد شده  تا اول دی ماه نگهداری و از اول دی ماه تا آخر اسفند به ترتیب و بطور مساوی هر روز به بازار عرضه می شود. (فرض بر آن است که در این سه ماه کشتار وجود ندارد)

- سیب و هلو برای مصرف یک ماه جمعیت در اواخر مرداد وارد سردخانه شده و تا اوایل مهرماه نگهداری می‌شود و از اول مهرماه تا آخر همان ماه بطور مساوی و روزانه به بازار فرستاده می‌شود.

- پرتقال در زمستان برای مصرف یک ماه جمعیت، وارد سرد خانه شده و تا آخر مرداد نگهداری می شود.

- سیب در آخر آذر ماه برای مصرف یک ماه اهالی وارد سردخانه شده و تا اول فروردین نگهداری و از اول فروردین تا آخر همان ماه بطور مساوی به بازار فرستاده می‌شود.

- خیار و سبزیجات برای مصرف ۱۵ روز نگهداری و هنگام لزوم به بازار عرضه می‌شود.(همیشه)

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

 

admin بازدید : 95 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

جهان ما یک سره نظم و شگفتی است پر است از اندازه گیری های دقیق که گاه به مذاق پر از حرص و طمع ما خوش نمی آید و از یک سری چیزها و مادیات بیشترش را میخواهیم و برعکس آرزو میکنیم کاش اصلا بعضی چیزها آفریده نمیشد  و تفاوت ها را تعبیر به تبعیض میکنیم و به هر چیزی ایراد میگیریم در صورتی که کار خداوند علیم و حکیم یک سره حکمت است و هر چه هست در این جهان و هر چه نیست بر اساس حساب و کتابی بوده است قرآن به ما میگوید که خداوند حساب همه چیز را دارد و در اندازه گیری های او هیچ نقصی نیست.

 

 

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

admin بازدید : 212 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

لوله ها را می توان به انواع مختلف از نظر جنس ، کاربرد و نحوه اتصالات دسته بندی نمود . لوله هایی که در سیستم آبرسانی و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد به شرح ذیل می باشد . لوله های گالوانیزه خود به دو دسته تقسیم می شوند : لوله های فولادی گالوانیزه و لوله های آهنی گالوانیزه این دو نوع در بازار به لوله های آهنی سفید معروفند و عموماً بین این دو فرقی گذاشته نمی شود ،در صورتیکه لوله های فولادی گالوانیزه در مقایسه با نوع آهنی آن سبک تر و براق تر هستند . لوله های فولادی گالوانیزه : این نوع لوله ها گاهی برای تخلیه فاضلاب لوازم بهداشتی کوچک به کار برده می شود ولی مورد استفاده اصلی آنها برای تهویه است . جنس این لوله ها از فولاد نرمی است که در ساختن آن ورقه فولاد را با فشار داخل قالب عبور داده درز آن را جوش می دهند و سپس آنها را جهت افزایش مقاومت در برابر اسیدها و زنگ زدگیها در یک وان آبکاری روی اندود (گالوانیزه) می کنند . این نوع لوله ها نسبت به نوع آهنی در برابر اسیدها مقاومت کمتری دارند و کلیه اسیدهایی که برای چدن مضر می باشند فولاد گالوانیزه را هم خراب می کنند .

 

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

 

admin بازدید : 60 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

هنگامی که یاتاقان ها تخریب می شوندو موجب توقف پیش بینی نشده تجهیزات می شوند.هر ساعت از توقف ناشی از خرابی یاتاقان هزینه هایی ناخواسته زیادی برای تولید ایجاد می کند. معمولا یاتاقان ها بیشتر از عمر تعریف شده شان در ماشین آلات و تجهیزاتی که در آنها نصب شده اند کار می کنند.فقط حدود یک سوم خرابی یاتاقان ها مربوط به فرسودگی طبیعی است.بیش از نیمی خرابی های یاتاقان ها به روانکاری یا مشکلات آلودگی مربوط است،که هر دو به علت آرایش درزگیرها می باشد.درزگیری برای یاتاقان ها و عملکرد بی دردسر اجزا بحرانی حیاطی ست.

 

 

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

تعداد صفحات : 62

درباره ما
تنها با پرداخت مبالغ زیر، میتوانید به طور کامل از امکانات سایت بهره ببرید قیمت : 3,000 تومان با تشکر از سایت xproje.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 99
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,298
  • بازدید ماه : 3,675
  • بازدید سال : 22,086
  • بازدید کلی : 109,134
  • کدهای اختصاصی