loading...
foqolade
admin بازدید : 103 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

در یک پست اختصاصی دیگر . اینبار  فیلم آموزشی  نصب، راه اندازی و کانفیگ Apache, MySQL, PHP را جهت دانلود قرار داده ایم. این آموزش تصویری محصول شرکت لیندا می باشد که شما دوستان گرامی جهت دانلود و مشاهده سرفصل ها می توانید به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

جهت دانلود آموزش تصویری نصب، راه اندازی، کانفیگ  Apache, MySQL, PHP به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

admin بازدید : 72 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

سلام و عرض وقت بخیر خدمت تمامی کاربران سایت  در این پست آموزشی فیلم آموزشی کُدایگنایتر Up and Running with PHP CodeIgniter را جهت دانلود قرار داده ایم. این فیلم آموزشی کُدایگنایتر به زبان اصلی و محصول شرکت لیندا می باشد. و بحث Up and Running with PHP CodeIgniter (کُدایگنایتر) را بخوبی آموزش داده است. کُدایگنایتر (CodeIgniter) یک چارچوب نرم‌افزاری تحت وب متن‌باز است که برای ساختِ وب‌گاه‌های پویا به‌کار می‌رود. این فریم‌ورک که با زبان پی‌اچ‌پی (PHP) نوشته شده‌است کار توسعهٔ نرم‌افزار را در سنجش با کدنویسی از آغاز شتاب می‌بخشد. این شتاب‌بخشی توسط کتابخانه‌های این فریم‌ورک انجام می‌شود که بسیاری از آن ها کارهای رایج را به‌سادگی انجام می‌دهند. کدایگنایتر از الگوی معماری مدل-نما-کنترل‌گر سود می‌برد و در بسیاری از ویژگی‌ها و مفاهیم همانند روبی آن ریلز است. در دوره آموزشی Up and Running with PHP CodeIgniter (کُدایگنایتر) شما با قابلیت های اساسی این فریم ورک کاربردی قدرتمند آشنا می شوید.

جهت دانلود فیلم آموزشی کُدایگنایتر Up and Running with PHP CodeIgniter به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 96 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مطلب از سایت آموزش برنامه نویسی  ۵ کلیپ آموزشی PHP به زبان فارسی را جهت دانلود قرار داده ایم. این ۵ کلیپ آموزشی پی اچ پی عبارتند از : فیلم آموزشی نمایش لیست رکوردهای بانک اطلاعاتی با PHP ،فیلم آموزشی برنامه نویسی بانک اطلاعاتی PHP ،فیلم آموزشی حذف رکورد از بانک اطلاعاتی با PHP ،فیلم آموزشی درج رکورد در بانک اطلاعاتی با PHP و فیلم آموزشی ویرایش رکورد از بانک اطلاعاتی با PHP. همه این کلیپ های آموزشی به زبان فارسی می باشند و همچنین ادامه توضیحات آنها نیز در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود ۵ کلیپ مفید و آموزشی PHP به زبان فارسی به ادامه مطلب مراجعه نمایید

admin بازدید : 89 شنبه 11 مرداد 1393 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم فیلم آموزشی برنامه نویسی شی گراء در پی اچ پی PHP به زبان اصلی را جهت دانلود قرار دهیم. در این مجموعه تصویری شما برنامه نویسان گرامی با نحوه برنامه نویسی شی گرا در پی اچ پی به خوبی آشنا خواهید شد. این دوره آموزشی برنامه نویسی شی گراء در پی اچ پی PHP  محصول TutPlus است و شما را با مفاهیم OOP یا Object Oriented Programming و نحوه استفاده از آن در PHP آشنا می کند. برنامه‌ نویسی شیءگرا (Object-Oriented Programming مخفف OOP) یک شیوه برنامه نویسی است که ساختار یا بلوک اصلی اجزای آن اشیا می باشد. زبان‌های برنامه نویسی شیءگرا، زبان‌هایی هستند که در آن برنامه نویس می‌تواند اشیاء مختلفی را تعریف نماید و از اشیاء تولید شده استفاده نماید. امروزه اکثر زبان‌های دستوری برنامه نویسی از فنون شیءگرایی پشتیبانی می‌کنند. زبان های سی++ و پی‌اچ‌پی از جمله زبان های روال گونه ای هستند که ساختار برنامه‌ها در آن ها بلوک‌ هایی با نام پروسیجر است و امروزه از فنون شیءگرایی نیز پشتبانی می‌کنند. هر شیء یک سری خصوصیت و قابلیت دارد، که اصطلاحاً Properties و Operation خوانده می‌شوند. در این روش از برنامه نویسی دید برنامه نویس به سیستم دید شخصی است که سعی می‌نماید به پیدا کردن اشیاء مختلف در سیستم و برقراری ارتباط بین آن ها سیستم را تولید نماید.  همچنین سر فصل های این دوره آموزشی برنامه نویسی شی گراء در پی اچ پی PHP در ادامه مطلب موجود می باشد.

جهت دانلود فیلم آموزشی برنامه نویسی شی گراء در پی اچ پی PHP به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

admin بازدید : 90 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

 امروزه با بالارفتن هزینه های سوخت و همچنین تمام شدنی بودن چنین منابعی و بالاخص اثرات زیست محیطی که خواهند داشت، بهره گیری از منابع طبیعی به منظور کاهش اثرات سوء و افزایش کارائی، امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. چرا که توجه به چنین منابعی در حوزه های زیادی از قبیل صنایع کشتی سازی، خودرو سازی و … کاملاً مشهود می باشد. اما باید توجه داشت که استفاده ی گسترده از منابعی مانند خورشید، نیازمند تحقیقات و پژوهش های متعدد است تا استفاده از این مهم، به صورت چشمگیر در سالهای کنونی ملموس گردد. این پروژه، در واقع طراحی مدل یک قایق توریستی خورشیدی در مقیاس آزمایشگاهی می باشد و در جهت ساخت یک قایق کاتاماران در ابعاد واقعی تلاش می نماید. هدف از ارائه ی این پروژه ساخت یک قایق ۱۵ متری است که سیستم رانش آن مبتنی بر انرژی خورشیدی و باتری های هیدروژنی خواهد بود. انتظار می رود که این پروژه راه جدیدی در جهت ساخت شناورهای خورشیدی حاصل نماید.

 

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

 

admin بازدید : 210 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)

گاز طبیعی فشرده (Compressed Natural Gas)، گازی است که به عنوان سوخت جایگزین در خودروها مورد استفاده قرار می گیرد و در مخازنی استوانه ای شکل با فشاری بالاتر از حدود bar 200 ذخیره می شود. مخازن CNG به چهار نوع تقسیم می شوند که شامل مخازن نوع اول (مخازن تمام فلزی)، مخازن نوع دوم (مخازنی با آستری فلزی تقویت شده با پوشش الیاف کامپوزیتی پیوسته پیچیده شده روی قسمت استوانه ای)، مخازن نوع سوم (مخازنی با آستری فلزی تقویت شده با الیاف کامپوزیتی پیوسته پیچیده شده کامل روی قسمت استوانه ای و قسمت های انتهایی) و مخازن نوع چهارم (مخازن تمام کامپوزیتی) می باشند. مخازن تمام کامپوزیتی دارای آستری از جنس پلیمر بدون درز بوده که تمام سطح بیرونی این لایه داخلی توسط الیاف شیشه، کربن و آرامید یا مخلوطی از آنها که آغشته به رزین است، پیچیده شده و این ساختار تمام کامپوزیت از سبک ترین انواع مخازن CNG می باشد. این مخازن با الیاف در جهات شعاعی و محوری تقویت شده و قابلیت تولید در ابعاد بزرگ تر و یا قطر بیشتر را دارند. روش های تولید آستری پلاستیکی به چهار روش تقسیم می شوند که شامل روش های قالب گیری چرخشی، قالب گیری تزریقی، قالب گیری اکستروژنی و قالب گیری دمشی (که خود به دو روش دمشی اکستروژنی و دمشی تزریقی تقسیم می شود)، می باشند. در مخازنی که با الیاف پیچیده شده اند، الیاف پیچی به دو روش پیچش تر و پیچش الیاف از پیش آغشته به رزین تقسیم می شوند. الگوهای الیاف پیچی نیز شامل الیاف پیچی محیطی، الیاف پیچی مارپیچی و الیاف پیچی قطبی می باشد. از مزیت های مخازن کامپوزیتی،   می توان به احتمال ترکیدگی کم آنها در حوادث، سبکی و استحکام بالاترشان نسبت به مخازن فلزی و عمری بالغ بر ۱۰۰۰۰۰ چرخه سوخت گیری نام برد.

 

 

 

 

لینک دانلود فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده می باشد برای عضویت و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

 

تعداد صفحات : 62

درباره ما
تنها با پرداخت مبالغ زیر، میتوانید به طور کامل از امکانات سایت بهره ببرید قیمت : 3,000 تومان با تشکر از سایت xproje.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 371
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 94
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 200
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,258
  • بازدید ماه : 3,635
  • بازدید سال : 22,046
  • بازدید کلی : 109,094
  • کدهای اختصاصی